ייצוג נפגעי תאונות דרכים

_

משרד עורכת דין אלינור רחמים מתמחה בייצוג ובליווי נפגעי תאונות דרכים - זאת תוך מיצוי מלוא זכויות לקוחות המשרד מול הגורמים הרלוונטיים.

 

תאונות דרכים, בין אם מדובר בתאונה עצמית או תאונה בה מעורבים מספר כלי רכב או תאונה בה הנפגע הוא הולך רגל, מסתיימות לעתים קרובות בפגיעה פיזית. במקרים מורכבים יותר, גם בפגיעה נפשית בעקבות הטראומה. 

 

נפגעי תאונות דרכים עלולים למצוא עצמם, לא אחת, עם נזקי גוף ברמות פציעה שונות. החל מפציעה באורח קל ועד נכות צמיתה ואף מוות. במרבית המקרים, אדם שנפגע בתאונת דרכים זכאי לפיצוי. גובה הפיצוי נקבע בהתאם לחומרת הפציעה ולאחוזי הנכות. אחוזי הנכות נקבעים על-ידי מומחה רפואי מטעם ביהמ"ש - כנהוג בתביעות תאונות דרכים. 

 

אנו  מלווים באופן אישי ומייצגים את לקוחות המשרד מול כלל הגורמים, לרבות מול חברות הביטוח והוועדות הרפואיות של המוסד לביטוח לאומי (מל"ל).

תמונה רשמית של עו"ד אלינור רחמים המתמחה בייצוג נפגעי תאונות דרכים ונפגעי תאונות עבודה
תמונה רשמית של עו"ד אלינור רחמים המתמחה בייצוג נפגעי תאונות דרכים ונפגעי תאונות עבודה
אלינור רחמים עורכת דין
תמונה להמחשה המתארת תאונת דרכים בין אופניים לבין רכב.
תמונה להמחשה המתארת תאונת דרכים בין אופניים לבין רכב.

השגת פיצוי כספי ללקוחות שלנו, תוך מיצוי מלוא זכויותיהם - זו המומחיות שלנו!

נפצעת בתאונת דרכים? יתכן ומגיע לך פיצוי

_

במהלך שנת 2021 נהרגו בתאונות דרכים 364 ישראלים. עשרות אלפים נוספים נפצעו בדרגות שונות (קל, בינוני, קשה). 40% מתאונות הדרכים עם נפגעים שדווחו למשטרה, ארעו בתוך ערים. הגידול החד ביותר במספר נפגעים היה בקרב הולכי רגל, רוכבי אופניים חשמליים וכן קורקינטים. 

 

בסופו של דבר, נזק גוף אשר נגרם כתוצאה מתאונת דרכים, עלול ללוות אותך כל חייך. 

 

כאשר אנו מתאימים אסטרטגיה משפטית מקיפה ללקוח, כזו המתאימה בדיוק למקרה האישי שלו, היא כוללת ייצוג משפטי מלא. אנו מתמחים בליטיגציה בכל הערכאות השיפוטיות הרלוונטיות וכן ייצוג מול ועדות רפואיות מטעם המוסד לביטוח לאומי. 

 

נפצעת בתאונת דרכים, בין אם כהולך רגל, כרוכב, כנהג או כנוסע? ייתכן ומגיע לך פיצוי כספי. ליעוץ משפטי ראשוני, צלצלו אלינו. 

  • ייעוץ משפטי מקצועי
  • ייצוג משפטי מקיף
  • מיצוי זכויות הלקוח
  • ליטיגציה בכל הערכאות
  • ליווי אישי בכל שלב
  • יצוג נפגעי תאונות דרכים
אייקון גרפי המתאר מסמך משפטי ועליו פטיש בית משפט

תחומי ההתמחות שלנו

_

צעדת ברחוב או נכנסת לחנות ונפצעת? נפגעת בתאונת דרכים? נפגעת במסגרת עבודתך? אנו מתמחים בייצוג לקוחות בגין נזקי גוף

רשלנות רפואית

ייצוג נפגעים בגין רשלנות רפואית 

משרד עו"ד אלינור רחמים מתמחה בייצוג נפגעים בגין נזקי גוף אשר נגרמו כתוצאה  מרשלנות רפואית. נזקים אלה נגרמים, במהלך ביצוע פרוצדורות רפואיות, או פארא-רפואיות וכדומה. 

משרדנו בוחן את הנתונים ופועל למיצוי מלוא זכויותיו של הלקוח עד לקבלת פיצוי ההולם את נזקיו (כל מקרה לגופו). אנו פועלים מול קופות חולים, מרכזים רפואיים או נותני שירות בתחום הרפואי והפארא-רפואי. 

נזקי גוף בחנות או במרכז מסחרי

תביעה בגין נזקי גוף בזמן שהייה בחנות או מרכז מסחרי

פציעה ברחוב או בקניון עשויה לזכות את הנפגע בפיצויים. עו"ד אלינור רחמים מרכזת את כל הטיפים למתעניינים במיצוי זכויות וקבלת פיצוי בגין נזקי גוף.כולנו אוהבים לטייל ולקנות בחנויות, במרכזים מסחריים או קניונים. משרד עורכת דין אלינור רחמים מתמחה בייצוג נפגעים, שנגרמו להם נזקי גוף, בזמן ששהו בחנויות, קניונים, רשתות סופר גדולות ועוד. לעתים בעקבות החלקה, ולעתים בעקבות תקלה במתקן (לדוגמא: רגל שנתקעה במדרגות חשמליות). במשרד עו"ד אלינור רחמים, בוחנים את פרטי המקרה ומגישים תביעת נזיקין - עד למיצוי מלוא זכויותיהם של הנפגעים. 

נזקי גוף ברחוב

ייצוג נזקי גוף ברשות הרבים

משרד עורכי דין אלינור רחמים מתמחה בייצוג נפגעים בשטח ציבורי המצוי באחריותן של רשויות מקומיות. תביעות מסוג זה מכונות "תביעות מדרכה", אבל לא מדובר רק במדרכות או גינות ציבוריות. גם כאשר אדם צועד בתוך מבנה ציבורי השייך לרשות מקומית, הרשות אחראית על תקינות המקום. במידה והאדם נפצע בשל ליקוי, כדוגמת בור במדרכה, מדרכה עקומה או רופפת, רצפה רטובה ועוד, הוא זכאי לתבוע פיצויים בגין פציעתו מהרשות המקומית. 

תאונות תלמידים

פוליסת תאונות אישיות  תלמידים

כל ילד במדינת ישראל, אשר לומד במסגרת חוק חינוך חינם, מבוטח בפוליסת תאונות אישיות תלמידים, אך לא כל הורה יודע זאת. ביטוח זה תקף 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע, 365 ימים בשנה.

עו"ד אלינור רחמים מתמחה בייצוג תלמידים שנפצעו, בין במסגרת בית ספר, תנועת נוער, חוג או חופש גדול וכדומה, מול כל הגורמים והמוסדות הרלוונטיים.

בנוסף לתביעת פוליסת תאונות אישיות תלמידים, מייצגת עו"ד רחמים בתביעות נזיקין  מול משרד החינוך והרשות המקומית הרלוונטית.

תאונות עבודה

ייצוג נפגעי תאונות עבודה

משרד עורכת דין אלינור רחמים ושות' מתמחה בייצוג נפגעי תאונת עבודה מול כל הגורמים והמוסדות הרלוונטיים, למיצוי מלוא הזכויות של הנפגע. בין השאר, ניהול תביעה מול המעסיק ו/או צד ג' ו/או חברת הביטוח. כמו כן, הגשת תביעה למוסד לביטוח לאומי וייצוג בוועדות הרפואיות הרלוונטיות של המוסד לביטוח לאומי לקביעת אחוזי נכות זמניים ו/או קבועים בהתאם לסוג התאונה וחומרת הפציעה

תאונות דרכים

ייצוג נפגעי תאונות דרכים

משרד עורכי דין אלינור רחמים מתמחה בייצוג נפגעי תאונת דרכים מול כל הגורמים והמוסדות הרלוונטיים, למיצוי מלוא הזכויות. במסגרת עבודתה ייצגה הן תובעים בבימ"ש ובוועדות רפואיות של המוסד לביטוח לאומי והן חברות ביטוח, ואף ניהלה את מחלקת הליטיגציה והשיבוב של חברת ביטוח גדולה ומובילה. ניסיונה הרב משני צידי המתרס, מהווה יתרון גדול ללקוחות המשרד.